دوستای خل و چل من!!!


کاش میشد گوشه ای نوشت..خدایا امشب خیلی خسته ام..فردا صبح بیدارم نکن
by : x-themes

سلاااااااااااااااام..

میخوام امروز شمارو با دوستام آشنا کنممممممممممم...

از اونایی که صمیمی ترن شروووع میکنم..

1.سحر:صدتا اسم مستعار داره!..یکیش یلدا یکیش اسم خودمه که آرزو هست..یکیش لیندا!..والله ما موندیم چی صداش کنیم!..از سوم ابتدایی تا الان که دوم دبیرستانیم باهمیم..خونه هامون نزدیک همه...

خیلییییییی آدم شاد و پرانرژی هست ولی خیلی هم خونسرده....

بعضی وقتا انقدر آروم و خونسرده دوست دارم بکشمش!

این دوستم سفیده قدش 176 هست!!تعجب نکنین ها..بخدا قدش همینقدره!..تپل هم هست..خلاصه قدوقواره داره ماشالله  هرکول پیشش کم میاره!..رشتش مث خودم تجربیه ولی مدرسه هامون جداهست

بعدی مرمر جووووونه!..خیلی بامعرفت و پایه وباحاله..خیلی دوستش دارم..اسم وبلاگش ایالت مرمر ایرونیه..حتما بهش سر بزنین...رشتش تجربیه ولی تو مدرسه ما نیست

دوست بعدیم فاطی:الان دوساله باهاش دوستم...دختر مظلوم بدبخت که مامانش از مامان من هزار برابر بدتره!مثلا بعضی نمیزاره فاطی رمان بخونه..از خونه نمیزاره تنها بره بیرون...تلوزیون رو براش ساعتی کرده...خلاصه اینکه عزرائیله!فاطی هم باید بسوزه و بسازه...این دوستم یه بی اف داره اسمش بهزاده الان دو سه ساله باهمن...پسره هیچی نداره واسه همین نمیتونه بره خواستگاریش...من از این بهزاد متنفر بودم چون بااینکه دوست پسر فاطیه ولی از من خواست دوست دخترش بشم!!...پسرا همینن دیگه!

فاطی لاغر و قد تقریبا کوتاه مایل به متوسطه...فاطی بابا نداره ولی ناپدری داره.رشتش هم ریاضیه.

بعدی ثریاست...یه دختر خیلی شاد و شنگول که میخواد بازیگر طنز بشه!!واقعا هم بهش میاد..بهش میگیم خواهر علی صادقی!..قیافش مث کفشدوزکه..قدبلند و لاغر...فاطی میگفت از یه نفر شنیدم ثریا خانواده ی خلاف و بدی داره و مامانش مواد پخش میکنه....از اون موقع یه خورده با ثریا رابطم کمتر شده..راستی ثریا باباش فوت شده..سریع هم اشکش در میاد!رشتش هم انسانیه

بعدی غزال هست...غزال دختر خووفیه..امسال باهم صمیمی شدیم..تو کلاس خودمونه..قد نسبتا کوتاه ..بچه بامرام و باحالیه...دوست پسر هم نداره...عاشق سریال دونگ یی هست!

بعدی زهراس...رشتش ریاضیه دختر خیلییی پایه ایه..اسم دوست پسرش عبدالرضاس...قد متوسط و لاغر و سبزه.

ستاره:رشتش ریاضیه قد بلند یکم بچه منفیه...دوست پسر داره ولی اسمشو نمیدونم..تازه امسال اومده مدرسه ما..

چندتا از دوستام که الان دیگه ازشون خبر ندارم هم هستن..مثلا کیمیا..یه دختر به شدت سیاست مدار و بیشعور...

خیلی خراب بود و من دیر فهمیدم....

یکیش هم نیکتا که چون مدرسمون جدا شد دوستیمونم تموم شد....

امضا...یه دووست بامرام

 

 



نظرات شما عزیزان:

مرمر
ساعت9:30---21 مهر 1391
دراون که دوست داری بعضی موقع ها سحر روبکشی بگم منم باهات هم عقیده ام ....
یک ماه گذشته نه زنگی نه خبری
مریم مردی ؟زنده ای ؟هیچی به هیچی
میــــــخوام خفه ش کنم یاخودمو ازدستش بکشم
هــــی خدا ولی من عادت کردم به بی معرفتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 مهر 1391 12:5 |- آرزوووو -|

ϰ-†нêmê§